Meest gestelde vragen

Heeft u problemen met inloggen? Wellicht helpen onderstaande vragen en antwoorden u.

Hoe krijg ik toegang tot EduMaps
Neem contact op met de EduMaps beheerder van uw organisatie. Uw EduMaps beheerder kan u toegang verlenen tot EduMaps en u de juiste rol geven. U krijgt dan een persoonlijke activatielink toegezonden die twee dagen geldig is.

Ik krijg een foutmelding bij het inloggen
U hoeft EduMaps slechts eenmalig te activeren. Klikt u nogmaals op de ‘activeren’ button, dan krijgt u een foutmelding. Het heeft de voorkeur om voor EduMaps Google Chrome te gebruiken. U kunt inloggen via deze link

Heb ik een een Microsoft Account of een Google Account nodig om te activeren en in te loggen?
Op dit moment ondersteunen wij het inloggen via Microsoft Account. Binnenkort voegen we daar het inloggen middels een Google Account aan toe.

Mijn activatielink is verlopen
Een activatielink is persoonlijk en is 2 dagen geldig. Is uw activatielink verlopen stuurt u dan een mail naar helpdesk@datacare.nl Geeft u in de e-mail aan welke organisatie het betreft en uiteraard uw naam.

Support

Helpdesk
Krijgt u een foutmelding bij het inloggen of komt u er zelf niet uit. Neemt u dan contact op met onze helpdesk. U kunt ons bereiken via helpdesk@datacare.nl
Geef daarbij uw naam, de naam van de organisatie door en beschrijf uw vraag zo helder en concreet mogelijk. Wij helpen u graag verder.

Support in EduMaps
Via EduMaps heeft u altijd toegang tot de supportpagina. Hier vindt u de meest voorkomende vragen en antwoorden. Soms is de uitleg met met behulp van een video.

DataCare © 2020 Alle rechten voorbehouden