Meest gestelde vragen

Heeft u problemen met inloggen? Wellicht helpen onderstaande vragen en antwoorden u.

Hoe krijg ik toegang tot EduMaps
Neem contact op met de EduMaps beheerder van uw organisatie. Uw EduMaps beheerder kan u toegang verlenen tot EduMaps en u de juiste rol geven. U krijgt dan een persoonlijke activatielink toegezonden die twee dagen geldig is.

Ik krijg een foutmelding bij het inloggen
U hoeft EduMaps slechts eenmalig te activeren. Klikt u nogmaals op de ‘activeren’ button, dan krijgt u een foutmelding. Het heeft de voorkeur om voor EduMaps Google Chrome te gebruiken. U kunt inloggen via deze link

Heb ik een Microsoft Account of een Google Account nodig om te activeren en in te loggen?
Ja u heeft voor het inloggen een Microsoft Account of een Google Account nodig.

Mijn activatielink is verlopen
Een activatielink is persoonlijk en is slechts 1 dag geldig. Is uw activatielink verlopen vraag dan aan uw EduMaps beheerder een nieuwe activatielink aan.

Support

Helpdesk
Krijgt u een foutmelding bij het inloggen of komt u er zelf niet uit. Neemt u dan contact op met onze helpdesk. U kunt ons bereiken via helpdesk@datacare.nl
Geef daarbij uw naam, de naam van de organisatie door en beschrijf uw vraag zo helder en concreet mogelijk. Wij helpen u graag verder.

Support in EduMaps
Via EduMaps heeft u altijd toegang tot de supportpagina. Hier vindt u de meest voorkomende vragen en antwoorden. Soms is de uitleg met met behulp van een video.

DataCare © 2020 Alle rechten voorbehouden