Helpdesk

Helpdesk

Op dit moment hebben wij te maken met een algemene storing. Wij werken aan een oplossing. Excuses voor het ongemak.

 Helpdesk Portaal

DataCare biedt je de mogelijkheid om helpdeskvragen in te sturen via het Helpdesk Portaal. Op een snelle en eenvoudige wijze kun je jouw vraag stellen en heb je continu zicht op de status van jouw meldingen. Daarnaast wordt de geschiedenis van alle meldingen bewaard, zodat je altijd je vragen met bijbehorende antwoorden kunt teruglezen.

 Hulp op afstand

Je kunt tijdens het bellen met een medewerker van DataCare diegene tijdelijk toegang tot je computer verlenen. Op die manier kan jouw probleem nog specifieker bekeken worden en direct worden opgelost. Door op één van onderstaande links te klikken geef je tijdelijk toegang tot je PC.

 Direct contact

Liever je vraag per mail stellen?

 logossupport@datacare.nl
 ovmsupport@datacare.nl
 cursiefsupport@datacare.nl
 lvs2000support@datacare.nl